Technique
 
headeradauga_anunt google plus twitter Facebook LaOkazie.ro inregistrare autentificare
   
Gemballa MIG-U1 sau cum sa distrugi un Ferrari Enzo
Gemballa MIG-U1 sau cum sa distrugi un Ferrari Enzo
     Gemballa MIG-U1 sau cum sa distrugi un Ferrari Enzo Dana Stan, StiriAuto.ro | 13 Ianuarie 2010 | 1158 afisari | 0 comentarii Tunerul Gemballa este recunoscut pentru faptul ca se „joaca” destul de mult cu modelele produse de Porsche, insa cea mai noua creatie a sa – surpriza – are la baza un Ferrari Enzo. Punctul forte al acestui supercar preparat nu este puterea marita ci noul pachet aerodinamic, de care compania de tuning este foarte mandra dar care, daca ne intrebati pe noi, face ca masina sa para un veritabil monstru mecanic.

Spoilerul frontal creste forta de apasare cu 35 kg, in timp ce noul eleron din partea din spate creste forta de apasare cu 85 kg, iar la viteze mai mari de 120 km/h acesta coboara. MIG-U1 are o serie de fante de aerisire ce au fost concepute in legatura cu noul sistem de racire al sistemului de franare si al motorului. Modificarile aduse exemplarului Ferrari Enzo au facut ca acest model tunat sa fie cu 80 mm mai lat la partea din fata decat un Enzo obisnuit si cu 100 mm in partea din spate.

MIG-U1 are noi suspensii ajustabile sport, care pot mari garda la sol cu pana la 45 mm atunci cand este cazul.

Motorul V12 de 6.0 litri nu a scapat nici el nemodificat, puterea ajungand de la 650 CP la 700 CP.

La interior, Modelul Enzo tunat este oferit cu scaune sport special concepute, un touchscreen de 7 toli, sistem de navigatie si conectivitate iPod, la care se adauga un amplificator de 950 Watt.

Numai 25 de exemplare MIG-U1 vor fi produse la nivel mondial – in conditiile in care vor exista inca 24 de proprietari ai modelului Enzo suficient de curajosi incat sa isi transforme bunatate de masina intr-un monstru.
 


 
Copyright © 2010 laOkazie.ro | Contact | Sitemap | Parteneri
www.inbucovina.ro  |   www.cazarevoronet.com  |   www.123suceava.ro   |   www.cazaregurahumorului.ro